Štěpán Vyhnánek
Dobrý den,
moje zkušenost je následující. Technik byl velice ochotný a přátelský, vyšel vstříc ve všem, a byl velmi flexibilní časově. Každopádně v porovnání s dalšími třemi prohlídkami byla cena vždy dvojnásobná. Co se týče výsledku, tak ten byl špatný. Po převzetí auta jsem si všiml velmi kolísavých otáček ve volnoběhu a s tím související kolísání výkonu všech světel. Auto mělo nějaké nedostatky, které byly avízovány předem prodávajícím a byl to ročník 2004, takže žádné přehnané požadavky na stav vozu zde být ani nemohly.
Druhý den jsem nejezdil a třetí den spadl klínový řemen alternátoru. Bylo to způsobené opravdu enormním únikem oleje a kapání právě na tento řemen. po odtáhnutí auta do servisu mi byla nakalkulována oprava za 87 000 Kč (žádné originální díly, ani předražené služby), ta samozřejmě zahrnovala spousty dalších věcí, které byly v katastrofálním stavu, ale o kterých jsem nevěděl. . Technik (ze servisu) po celkové diagnostice auto vyhodnotil tak, že je to vrak a že to mám prodejci ""omlátit o hlavu"". Udělal na autě to nejnutnější a s velmi těžkým srdcem a obavami, jestli vůbec dojedu mě pustil jet auto vrátit. Jel jsem tedy z Prahy do Brna. Kdyby prý neznal kontext, že auto jedu vrátit, tak by mě ani nepustil na silnici.
Samotný prodejce se asi půl dne velmi bránil a nechtěl vrácení připustit, nakonec však souhlasil a v této chvíli mi Váš technik byl opět trochu nápomocen, když mě ujistil o tom, že jsem v právu, poradil co dělat a posla nějaké dokumenty.
Sečteno podrženo, jednání bylo super, ochota taky, ale výsledek služby za 3 990 Kč byl vlastně nulový. U prohlídky jsem nebyl osobně z důvodu, že byla v Brně a já byl v Praze. Ale zřejmě nebyla absolutně dostačující a adekvátně kritická. Protože o kolísavých otáčkách nepadlo slovo a kdyby se pořádně podíval pod kapotu, musel vidět i totálně namazaný řemen kapajícím olejem.
Moje další prohlídka u konkurence stála 1200,- Kč a co všechno tento technik technik dělal mi přišlo jako z jiného světa. Napojoval se na auto elektronicky, věděl o každé chybě, o každém záznamu v systému auta. a pohlížel doslova každý centimetr auta a prohlídka trvala několik hodin. Takže jsem o autě věděl naprosto vše a mohl se adekvátně rozhodnout, což se s Vámi říct vůbec nedá. Je to neporovnatelné.
Sečteno podrženo, nakonec jsem cítil velkou nevyváženost mezí tím, co jsem zaplatil a jakou službu jsem obdržel, plus mě to stálo samozřejmě další tisíce, kterým mohlo být předejito. (odtahovka, benzín, Brno Praha a zpět, sevis, dálniční známka a nervy ve při s prodejcem). Rozhodně tedy nejsem spokojený zákazník a služby bych dál nedoporučil.
S pozdravem,
Štěpán Vyhnánek