David Krejčí
S panem Jánou jsem se spojil v pátek dopoledne a v neděli už jsem si odvážel auto domů. Přijel na smluvený čas, zkontroloval exteriér i interiér vozu, důkladně zkontroloval motor. Auto před i po jízdě napojil na diagnostiku a jeho závěr byl, že vůz mi doporučuje koupit. Výhodou celé koupě auta byla i vstřícnost a ochota prodávajícího.
Za mě pana Jánu můžu jen a jen DOPORUČIT!!!
René Brochmann
Děkuji za prohlídku panu Benešovi, ta se uskutečnila v sobotu a po jeho kladném hodnocení vozu jsme si pro auto za 2 týdny jeli. Autíčko máme týden doma, najeto přes 1tis km a zatím veliká spokojenost. Doporučuji všem, kdo potřebuje v okolí Plzně prohlédnout auto. Děkuji a pravděpodobně opět využijeme, máme ještě vyhlédnuté Volvo u Plzně. ????

Děkuji za projevenou důvěru. Určitě budu rád nápomocen. Přeji mnoho šťastných kilometrů
Martin Herout
Snadná komunikace, rychlé jednání, důkladná kontrola a precizní fotodokumentace kontrolovaného vozidla. S prodávajícím dojednal i drobnou slevu. Všem doporučuji služby pana Matouška využít.

Děkuji za Vaši pozitivní recenzi, pane Heroute. Jsem rád, že jste byl spokojený s komunikací, rychlostí jednání a precizností při kontrole vozidla. Těší mě, že jsme společně dojednali i slevu a že doporučujete moje služby. Vážím si Vaší důvěry a budu se těšit na případnou další spolupráci.
Daniel Chalupka
Rychlý a přátelský přístup. Bez čekání a profesionálně. D9ky moc!

Dobrý den, Danieli,
moc děkuji za vaši skvělou recenzi! Jsem rád, že jste byl spokojený s naším rychlým a přátelským přístupem. Je skvělé slyšet, že se mi podařilo vyjednat lepší podmínky koupě nová Stk a letní sada potěší, a že jste našel starší auto, které vám ještě poslouží. V dnešní době je to opravdu cenný úlovek!
Pokud budete potřebovat další pomoc nebo rady, neváhejte se na mě obrátit.
S pozdravem,
Michal Technik Doleček
Peugeot Boxer |
A1 Autobazar
Olomouc Martin
V olomouckém autobazaru jsem objevil obytnou dodávku, proto jsem hledal někoho, kdo má zkušenosti s obytkami a dodávkami, a byl ideálně z Olomouce. Na základě těchto kritérií mi vypadl pan Masař. Za nedlouho se se mnou spojil a hned druhý den vyrazil na obhlídku vozu. Z místa mi poslal pár fotek a po telefonu sdělil výsledek jeho prohlídky. Jelikož dle jeho slov stál vůz za nákup, neváhal jsem a domluvil se s bazarníky, že druhý den přijedu. Musel jsem ale složit zálohu ve výši 30 000 Kč. Druhý den jsem dorazil na místo a byl poněkud rozpačitý. Auto bylo napadené kutilem, skříňky byly rozvrtané a doplněné o nesmyslné háčky, řada věcí byla odstraněna (jako například dveře od koupelny či kryt dřezu) nebo polepena nevkusným zátěžovým kobercem. O tom se bohužel pan Masař vůbec nezmínil. Funkčnost vody neověřil, neboť prý v nádrži nebyla voda - omyl, byla, jen ji bazarníci nechali v mrazech zamrznout. To je docela podstatný údaj, čekám, až to rozmrzne a ukáže se, jestli to na vedení vody napáchalo škody. Z plynových spotřebičů zkontroloval pouze topení, neboť pak prý nebyl v bombě plyn - omyl, stačilo pouze otočit uzávěry ve skříňce pod dřezem. Nástavbovou baterii nepřeměřil, ta je na vyhození. Funkčnost solárních panelů rovněž neověřil, vypadá to, že nefunguje regulátor. Bohužel musím konstatovat, že buď obytným vozům nerozumí, nebo se mu to jen nechtělo dělat. Ze závad na voze samotném zmínil pomalu se stahující okno, upadlou hlavičku řadící páky a zlobící zamykání zadních dveří. Že nejde ventilátor topení na vyšší stupně už ale opět nezmínil, stejně jako, že je asi zaseknutý plovák nádrže (ukazuje stále plnou, byť není) - to by snadno odhalila diagnostika. Dnes jsem si při dolévání vody do ostřikovačů všiml odstřiženého kabelu od nějakého konektoru, nechápu jak to šlo při prohlídce motoru přehlédnout. Za ty peníze jsem očekával skutečně detailní prohlídku, namísto toho jsem dostal něco, co bych zvládl i sám a možná lépe, neboť obytný vůz jsem vlastnil, a tak vím, co a jak. Nemít v tom zmiňovanou zálohu, vůz v takovém stavu bych nevzal a rozhodně za tuto cenu nedoporučil ke koupi.

Dobrý den, děkuji Vám za zpětnou vazbu a rád se k ní vyjádřím. Mrzí mě, že nejste s prohlídkou spokojen, a přestože s některými body nesouhlasím, chápu, že Vaše očekávání byla jiná.
Při domluvě na prohlídce jste mi sdělil, že máte o vůz velký zájem a chcete jednat co nejrychleji, protože byl výrazně zlevněn. Také jsem Vás informoval, že vůz stál v bazaru více než osm měsíců a že prodávající o jeho technickém stavu nemá mnoho informací. Upozornil jsem, že dlouhé stání může znamenat omezené možnosti testování některých funkcí.
Prohlídka probíhala venku při -2 °C za sněžení. I přes tyto podmínky jsem u vozu strávil přes 2,5 hodiny a pečlivě prošel jak technický stav, tak obytnou část. Poslal jsem Vám více než 40 fotografií a podrobně jsme spolu stav vozu konzultovali telefonicky.
Co se týče interiérových úprav, některé byly patrné už z inzerátu. Přítomnost koberce jsem Vám zmínil a na Vaši žádost jsem ověřil, co je pod ním – jednalo se o plovoucí podlahu, o které jste věděl.
Ohledně funkčnosti vody – v době prohlídky byla nádrž zamrzlá, což znemožnilo její testování. O této skutečnosti jsem Vás informoval. Podobně u plynových spotřebičů – plynové topení jsem otestoval, ale po chvíli se vypnul kvůli tomu, že nebyl plyn.
Diagnostiku jsem provedl a zaznamenal jsem několik závad, které jsem Vám sdělil. Mrzí mě, že jsem zapomněl zmínit problém s ventilátorem topení (byl tam špatný regulátor v hodnotě 200 Kč) – po delším telefonickém hovoru s Vámi mi tato informace bohužel unikla.
Chtěl bych také podotknout, že jsem Vám v bazaru vyjednal výraznou slevu na vůz. Pokud byste po příjezdu na místo zjistil, že vůz neodpovídá Vašim představám, stále jste měl možnost od koupě ustoupit.
Každou zpětnou vazbu beru vážně a budu se snažit, aby mé inspekce byly i nadále co nejdetailnější a maximálně přínosné pro zákazníky. Mrzí mě, že Vaše zkušenost nebyla podle Vašich představ, ale věřím, že Vám vůz i přes zmíněné nedostatky bude dobře sloužit.
Přeji Vám mnoho spokojených kilometrů.
Tomáš Masař